• پنجشنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۱:۳۰
  • دسته‌بندی: علم ورزش
  • کد خبر: 99050806298
  • خبرنگار : 71469

ورزش های قدرتی در دوران کرونا+ تصویر

ورزش های قدرتی در دوران کرونا+ تصویر

انجام ورزش های قدرتی در دوران شیوع ویروس کرونا به دلیل تعطیلی باشگاه های ورزشی، با محدودیت هایی روبرو است، با این وجود اما می توان جهت حفظ سلامت نوعی ساده از ورزش های قدرتی را در منزل انجام داد.

به گزارش ایسنا، افرادی که به طور منظم ورزش های قدرتی انجام می دهند، در هر سن و با هر سطحی از آمادگی جسمی، کیفیت زندگی بهتری دارند و خطر بسیاری از بیمارها و مرگ و میر در آن ها کمتر است.

برای بهره بردن از فواید ورزش قدرتی، باید ترکیبی از تمرینات مختلف با وزنه ضمن توجه به تعداد و سرعت حرکات انجام شوند و تمرینات قدرتی در کنار ورزش هوازی باعث بهبود سلامت در طول زندگی از دوران کودکی تا سالمندی می شوند.

بر اساس این مطلب که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، از جمله فواید انجام ورزش های قدرتی می توان به آمادگی هوازی، تنظیم قند خون، ترشح هورمون های رشد، هماهنگی بهتر مغز و اعصاب و رشد و استحکام استخوان و عضله اشاره کرد.

در عین حال ورزش های قدرتی باعث کنترل و درمان بسیاری از بیماری ها نظیر اختلالات حرکتی، افسردگی، آرتروز مفاصل، بی خوابی، بیماری های التهابی مفاصل، بیماری های ریوی، بیماری های عروقی اندام، بیماری های قلبی عروقی، پوکی استخوان، چاقی، خطر افتادن روی زمین، دیابت، زوال عقل، سرطان ها، سلامت روان، سکته مغزی، ضعف و سستی، فشار خون و کمر درد می شود.

برای مشاهده ورزش های قدرتی که در دوران شیوع ویروس کرونا می توانند به حفظ سلامت شما کمک کنند، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.