• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99061007037
  • خبرنگار : 50167

توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در یوم‌العباس زنجانی‌ها

توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در یوم‌العباس زنجانی‌ها

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۲۰۰۰ سبد معیشتی در هشتم محرم (مراسم یوم‌العباس) در قالب طرح اطعام حسینی در میان خانواده‌های تحت حمایت این کمیته توزیع شد.

هدایت صفری در گفت‌و گو با ایسنا، در رابطه با رزمایش کمک مومنانه در ایام محرم، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در ایام محرم با مشارکت حسینیه اعظم زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) و اداراه‌کل اوقاف و امور خیریه استان، در قالب ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در مراسم یوم‌العباس واقع در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مراسم یوم‌العباس ۲۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع می شود، افزود: هدف اصلی این رزمایش، لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه به نیازمندان و ترویج روحیه انفاق، احسان، بخشش و نوع‌دوستی در جامعه و فیض خدمت همگانی است.

این مسئول با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، تصریح کرد: قابل ذکر است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام ماه محرم و صفر با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری هیئت‌های مذهبی ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار بسته سبد معیشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از آمادگی دفاتر چهارده‌گانه این نهاد در استان و ۱۰۹ مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم‌استانی‌ها در بین نیازمندان خبر داد و خاطرنشان کرد: زنجانی‌ها می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی تا پایان ماه صفر کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha