۱۳۹۹-۰۶-۲۷ | ۰۹:۱۳
منبع: نمایندگی هرمزگان
تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به  ۷۴۳ نفر رسید

تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به ۷۴۳ نفر رسید

هرمزگان (ایسنا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته، ۳بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۷۴۳ نفر افزایش یافت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در حال حاضر ۲۰۹بیمار در بیمارستان‌ها با تشخیص کووید۱۹ بستری اند.

 وی با بیان اینکه از این شمار ۵۸بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند که حال ۱۷نفرشان وخیم است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون،  ۶۳هزار و  ۹۸۷آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها