• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99070604061

استاندار فارس:

اقدامات عمرانی امروز تداوم اهداف دفاع مقدس است

اقدامات عمرانی امروز تداوم اهداف دفاع مقدس است

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: هدف رزمندگان و شهدا در هشت سال آن دوران توسعه، آبادانی و سربلندی و سرافرازی ملت ایران بود و گام‌هایی که امروز برای عمران و آبادی برداشته می‌شود در راستای تحقق همان اهداف است.

عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ۶ مهرماه در آیین بهره برداری از فار دوم ایستگاه امام حسین(ع) در خط یک مترو شیراز با بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در شرایط فعلی و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌ آینده تاکید کرد و افزود: عرصه تلاش و فعالیت با جهاد دینی مطابقت دارد.

او گفت: امروز یک میلی متر کار کردن از نظر ریالی و وضعیت اقتصادی در یک پروژه مساوی با چند کیلومتر کار کردن در یک پروژه در گذشته است. اما در عین حال امروز هم باید با همین منابع محدود، نهایت بهره برداری را داشت.

استاندار فارس همچنین ضمن قدردانی از شهرداری شیراز در بهره برداری از فاز دوم ایستگاه امام حسین(ع)، عنوان کرد: فعالیت‌ دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف همچون یک دو امدادی است که عده‌ای کار را شروع کرده و گروه دیگری کار را ادامه می‌دهند و به سرانجام می‌رسانند.

رحیمی ادامه داد: امروز نیز قسمت عمده‌ای از اجرا و همچنین بهره برداری این پروژه توسط شهرداری شیراز انجام شده است.

او همچنین با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به ویژه با تشدید تحریم‌ها، مجموعه دستگاه‌های مختلف تلاش خوبی داشتند، گفت: هر چند فشارهای زیادی به مردم وارد شده اما باید شفاف به آنها گفته شود که ایراد کار کجاست.اینکه نمی‌توانیم ۵۰ درصد درآمد کشور را بدست بیاوریم حقیقتی است که روی سفره مردم تاثیر می‌گذارد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور می‌گوید آدرس غلط ندهید به همین دلیل است و باید واقعیات را به مردم بگوییم و اینکه قسمتی از نظام را ناکارامد جلوه دهیم، کار درستی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha