• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99080100114
  • خبرنگار : 30054

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند؛ موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی با موفقیت در کسب مقام برتر مشتری مداری در سطح کشور نمایان شده و اکنون نیز این بانک را پیشگام ابداع روشی تعاملی در ثبت تجربه و نقطه نظرات مشتریان در سراسر کشور نموده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد؛ موضوعی بسیار مهم که در صورت توجه ویژه به آن، می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های خدماتی و مدیریتی محسوب شود.

این امر که پیوسته در زمره برنامه های اصلی مدیران بانک رفاه کارگران قرار داشته است؛ اکنون در قالب نوآوری ارزنده ای با تغییر در نظام نظرسنجی سنتی و ایجاد سامانه های تعاملی ارتباط با مشتری، مسیر بهبود را آغاز کرده است.

بر این اساس، رویکرد مرسوم نظرسنجی از شیوه سنتی، مبتنی بر کاغذ، به روش مکانیزه مبتنی بر پلتفرم های الکترونیک و از جمله QR Code تغییر یافته و در گستره ملی در حال اجرا و بهره برداری است.

این اقدام با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق فرایند نظرسنجی با معیارهای بانکداری سبز، صورت پذیرفته و در قالب چاپ و نصب برچسب QR Code  نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه کارگران ارائه شده است.

به ازای هر یک از شعب این بانک در کشور، تعداد ۶ برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا پایان دریافت خدمات، می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن بارکد QR و انتخاب پرسشنامه اختصاصی، اقدام به ثبت نقطه نظراتشان در یک یا تمامی بخش های مربوط به “کارکنان شعبه”، “خدمات صندوق(ریالی/ارزی)”، “خدمات اعتباری(ریالی/ ارزی)” و “مدیریت شعبه” کنند.

در نظر است، بانک رفاه در بازه های زمانی سالیانه، برای مشتریانی که در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند، جوایزی به قید قرعه اهداء نماید.

بانک رفاه کارگران با ارائه این سامانه در “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفدهم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، در ردیف شرکت های برگزیده قرار گرفت و لوح زرین و تقدیر نامه دریافت کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.