• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090806147
  • خبرنگار : 30054

استانداردهای چاپ تقویم تبلیغاتی

استانداردهای چاپ تقویم تبلیغاتی

چاپ تقویم تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی است که به جرات می توان گفت جزء معدود روش های تبلیغاتی است که بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای مختلف در سطوح مختلف دارد. امروزه جامعه تبلیغات دچار تغییر و تحولات اساسی شده است. به نحوی که روش های تبلیغاتی قدیمی برکنار شده و روش های تبلیغاتی نوین جایگزین آن شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام نقش و نگار، در حالت کلی امروزه در جامعه تبلیغات روش های نوین تبلیغاتی روی کار آمده که هر یک به نحوی نقاط ضعف روش های قدیمی را پوشش می دهند. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که به نوعی قدرتمندترین روش نیز محسوب میشود هدایای تبلیغاتی می باشد.

این هدایای تبلیغاتی به خودی خود طیف گسترده ای داشته و محصولات بسیاری را شامل می شوند. تقویم تبلیغاتی نیز یکی از محصولات پرطرفدار از گروه هدایای تبلیغاتی می باشد.

اما همانطور که در رابطه با تمامی هدایای تبلیغاتی به این موضوع اشاره کردیم هر یک از این محصولات دارای استانداردهایی می باشند که تنها در صورت رعایت آن می توان بهترین نتیجه را از محصولات تبلیغاتی دریافت نمود.

تقویم تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تنها در صورت رعایت المان های به خصوص از لحاظ تبلیغاتی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر شما نیز از این استانداردها آگاهی ندارید پیشنهاد می کنیم پیش از چاپ تقویم تبلیغات این متن را مطالعه نمایید.

تقویم تبلیغاتی چیست؟ 

تقویم تبلیغاتی نوعی تقویم است که با استفاده از المان های تبلیغاتی باعث آشنایی بیشتر مخاطبان با برند منحصر به فردی خواهد شد. تقویم های تبلیغاتی از لحاظ ظاهر تا حدودی مشابه تقویم هایی است که همه ما در طول روز بارها و بارها برای آگاهی از تاریخ روز از آن استفاده می کنیم. اما به لحاظ المان های بصری و تبلیغاتی کاملا متفاوت از سایر تقویم ها می باشد.

انواع تقویم تبلیغاتی 

تقویم تبلیغاتی به عنوان یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله انواع تقویم تبلیغاتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

. تقویم اختصاصی ( تقویم رومیزی – دیواری و پالتویی )

. تقویم رومیزی تبلیغاتی

. تقویم دیواری تبلیغاتی

. تقویم جیبی و پالتویی

با آشنایی با هر یک از بهترین نوع چاپ تقویم تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار خود برگزینید.

اصول چاپ تقویم تبلیغاتی

حال که به خوبی با تقویم تبلیغاتی و انواع آن آشنایی پیدا کردید باید به سراغ مهم ترین نکته چاپ تقویم تبلیغاتی برویم. اصول و استانداردهایی که در چاپ تقویم تبلیغاتی باید آن را رعایت کرد شامل چه مواردی می شود؟

تجربه ثابت کرده است تقویم تبلیغاتی تنها در صورت رعایت یکسری المان ها و استانداردهای مشخص برای کسب و کارهای مختلف سومند می باشد. در واقع تنها در صورت رعایت این المان ها و استانداردها چاپ تقویم تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر خواهد بود و در غیر این صورت از لحاظ تبلیغاتی برای شما سومند نخواهد بود.

طراحی تقویم تبلیغاتی 

یکی از نکاتی که همواره در مورد تبلیغات نکته ای مهم و قابل اهمیت تلقی می شود طراحی می باشد. طراحی در مورد هر یک از هدایای تبلیغاتی بالاخص تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. در مورد طراحی هدایای تبلیغاتی همچون تقویم تبلیغاتی عوامل بسیاری دخیل میباشد.

تمام جزئیات کوچک که در هر صفحه تقویم مشاهده می شود می تواند جزء عوامل تاثیرگذار در بهبود سطح تبلیغاتی محصول واقع شود. تک تک رنگ هایی که در هر صفحه از تقویم تبلیغاتی موجود می باشد، تک تک المان های جزئی که از آن می توان به عنوان المان های تبلیغاتی یاد کرد، طرح بندی هر صفحه، طرح بندی کلی تقویم تبلیغاتی همه و همه جزء عوامل مهم و تاثیر گذار در طراحی تقویم تبلیغاتی است.

در واقع نخستین و مهم ترین عامل در بهبود سطح تبلیغات محصولات تبلیغاتی را می توان طراحی آن محصول معرفی کرد.

چاپ تقویم تبلیغاتی 

چاپ تقویم تبلیغاتی نیز در رتبه دومین نکته تاثیرگذار در تبلیغات می باشد. به این معنا که برای بهبود تبلیغات از طریق تقویم تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی پس از طراحی آن باید به چاپ توجه ویژه ای شود.

درحالت کلی چاپ تقویم تبلیغاتی تنها از دو طریق چاپ دیجیتال و چاپ افست انجام می شود. اما هر یک از این روش های چاپی با توجه به نوع دستگاه های چاپی ویژگی های متفاوتی دارد.

توصیه کارشناسان گروه تبلیغاتی نقش و نگار استفاده از چاپ افست در چاپ تقویم تبلیغاتی می باشد. زیرا این نوع چاپ دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که تبلیغات را بهبود می دهد.

اما نوع دیگری از چاپ که در قسمت فوق ذکر گردید چاپ دیجیتال می باشد و عموما کارشناسان چاپی این روش را پیشنهاد نمی دهند. دلیل این موضوع کیفیت پایین چاپ می باشد. اما نکته مثبتی که در رابطه با چاپ دیجیتال وجود دارد امکان چاپ در تعداد کم می باشد.

عموما چاپ افست در تیراژهای ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ عددی انجام می شود. اما در مورد چاپ دیجیتال برای چاپ تقویم تبلیغاتی برای افرادی که قصد چاپ تعداد محدودی از تقویم تبلیغاتی را دارند مناسب می باشد.

انتخاب تقویم تبلیغاتی متناسب با جامعه هدف 

همانطور که در قسمت فوق به این موضوع اشاره شد امروزه چاپ تقویم تبلیغاتی در انواع مختلفی امکان پذیر است. اما پیشنهاد ما انتهاب بهترین و مناسب ترین نوع تقویم تبلیغاتی است که متناسب با نیازهای جامعه هدف می باشد. محقق شدن این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از جامعه هدفتان شناخت کامل داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.