• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99111511672
  • خبرنگار : 50404

/ هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد/

واکنش ارشاد به بازارسیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

واکنش ارشاد به بازارسیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

ایسنا/خراسان رضوی معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در واکنش به بازار سیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، گفت: به ازای هر کارت ملی، چهار بلیت جشنواره فیلم فجر قابل خرید است و با توجه به این‌که فروش گیشه وجود ندارد بعید می‌دانم بازار سیاه فروش بلیت وجود داشته باشد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با نحوه فروش بلیت‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و بازارسیاه فروش بلیت، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های تهران به ازای هر یک کارت ملی، بیشتر از چهار بلیت نمی‌توان از سه سامانه اعلام شده فروش بلیت خریداری کرد، اما فکر می‌کنم که اگر قرار باشد مدیریتی بر این موضوع صورت بگیرد باید از سوی تهران انجام شود. ما نیز با توجه به اینکه فروش بلیت گیشه نداریم بعید می‌دانم که چنین مشکلی به وجود بیاید.

وی با اشاره به بازدیدهایی که امروز از سینماهای دارای اکران هجدهمین جشنواره فیلم فجر داشته است، تصریح کرد: تمام سینماهای مشهد تقریبا وضعیت آماده‌ای را هم از لحاظ رعایت محدودیت‌های ستاد کرونا پیش‌بینی کرده‌اند و هم از لحاظ اینکه کادر سینما آمادگی پذیرش و استقبال از مردم را داشته باشد. سینماها فیلم‌ها را به صورت به‌روز و در ساعتی که مشخص شده پخش می‌کنند و تا این لحظه گزارش و مشکل خاصی در این رابطه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه «پردیس سینمایی گلشن هم به لیست سینماهای دارای اکران هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اضافه شده است»، عنوان کرد: در ابتدا مالک و بهره‌بردار پردیس سینمایی گلشن تمایلی به برگزاری جشنواره فیلم فجر نداشتند. با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، دیروز اعلام آمادگی کردند که ما نیز با تهران هماهنگ کردیم تا این سینما به گروه سینماهایی که دارای اکران جشنواره فیلم فجر هستند اضافه شود. به احتمال قریب به یقین سینما گلشن امشب اکران نخواهد داشت، اما از فردا شب اکران این سینما نیز آغاز خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در رابطه با استقبال مردم و آمار بلیت فروشی در اولین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مشهد، بیان کرد: با توجه به اینکه اولین سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره در حال برگزاری است، هنوز آمار بلیت‌فروشی‌ها را نگرفته‌ایم و باید آمار را از سینماهای مختلف جمع‌آوری کنیم تا مشخص شود این موضوع به چه صورت بوده است. امکان دارد تا آخر شب وضعیت استقبال از فیلم‌های امروز را اعلام کنیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha