• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99112116204
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

/هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد/

«تک تیرانداز» تفاوت ایدئولوژی‌ شهید زرین با سایر قهرمانان را نمایش می‌دهد

«تک تیرانداز» تفاوت ایدئولوژی‌ شهید زرین با سایر قهرمانان را نمایش می‌دهد

ایسنا/خراسان رضوی تهیه‌کننده فیلم «تک تیرانداز» گفت: مهمترین بخش محتوایی فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نشان دادن تفاوت و اختلاف ایدئولوژی شهید زرین با سایر قهرمانان جهان است.

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فیلم سینمایی «تک تیرانداز»، اظهار کرد: فیلم «تک تیرانداز» با محوریت بهترین تک تیرانداز جنگ‌های معاصر جهان و دفاع مقدس ساخته شده است که نگاهی قهرمان‌محور و جذاب برای مخاطبان و به ویژه نسل جدید در آن دیده می‌شود. این فیلم در واقع برشی از زندگی شهید زرین است که در دوئل و درگیری با تک تیراندازان دشمن بعثی قرار می‌گیرد و در نهایت تک تیراندازان دشمن را به هلاکت می‌رساند و در پایان داستان با شلیک توپخانه دشمن به شهادت می‌رسد.

وی در خصوص پیام‌های داستان این فیلم سینمایی، بیان کرد: دو یا سه پیام اصلی در این فیلم دنبال می‌شود که یکی از آن‌ها تفاوت و اختلاف ایدئولوژی تک تیرانداز و رزمندگان ما با سایر قهرمانان جنگ‌های جهان است که این موضوع به وضوح در شخصیت و قهرمان فیلم «تک تیرانداز» تجلی پیدا کرده‌است. در حقیقت در این فیلم ایدئولوژی شهید زرین در مقابله با دشمن و کشتن دشمن به نمایش گذاشته می‌شود، که به نظر من این امر مهمترین بخش محتوایی فیلم محسوب می‌شود و شخصیت قهرمان این فیلم را نسبت به سایر شخصیت‌های مشابه جهانی، متفاوت می‌کند.

تهیه‌کننده فیلم «تک تیرانداز» افزود: پیام دیگر داستان را می‌توان ارتباطات بچه‌های دفاع مقدس دانست که در این فیلم نمایش داده می‌شود. بخش زیادی از روایت این داستان و به ویژه در بخش ورود به قصه، از میان شخصیت‌ها و نیروهای دشمن به نمایش گذاشته می‌شود که به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی و تفاوت داستان این فیلم سینمایی در مقایسه با بسیاری از فیلم‌های جنگی است.

ابراهیمی با اشاره به این‌که «زمان اکران فیلم مشخص نیست»، ادامه داد: این فیلم برای اکران بر روی پرده سینما ساخته شده‌ است. به دلیل این که حادثه و روایتی اکشن را بیان می‌کند، بهترین شرایط اکران «تک تیرانداز» این است که مخاطب فیلم را بر روی پرده سینما و با کیفیت خوب تماشا کند. امیدواریم سال آینده شرایط فراهم شود تا با عبور از بحران‌های کرونا، بتوانیم زمینه و شرایطی را فراهم کنیم که این فیلم در سینماها اکران شده و پس از آن وارد اکران‌های مجازی شود.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که من فیلم «تک تیرانداز» را چندین بار در کنار تماشاگران دیده‌ام به نظر من خوشبختانه تماشاگران کاملاً از فیلم راضی بوده‌اند، زیرا غرور ملی مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد که به تبع آن مخاطبان از فیلم راضی هستند و به قهرمان داستان افتخار کرده و این شخصیت را مورد تشویق قرار می‌دهند؛ به این ترتیب عموماً تماشاگران با رضایت کامل در سینما حضور دارند. امیدوارم شرایطی برای اکران بهتر فیلم و جذب مخاطبین فراهم شود زیرا مخاطبین جشنواره در واقع نمونه‌ای از مخاطبان اکران عمومی هستند که به نظر می‌رسد این فیلم تا حدودی توانسته است مخاطبان خود را جذب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha