• شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99112518177
  • خبرنگار : 71560

مرادی: انقلاب اسلامی دستاوردهای چهل ساله غیر قابل انکاری دارد

مرادی: انقلاب اسلامی دستاوردهای چهل ساله غیر قابل انکاری دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز در تمام روستاها و حتی دورترین نقاط کشور آثاری از خدمات جمهوری اسلامی دیده می شود اما کاستی هایی در حوزه اقتصادی و سلامت نظام اداری وجود دارد که برای جبران آن نیاز به تلاش بیشتری است.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته، بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی، همه دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی پیشرفت های چشم گیری در حوزه های علمی به ویژه در بحث انرژی هسته ای و انرژی های جدید داشته است. از سوی دیگر در حوزه تجهیزات پزشکی و دستاوردهای نظامی انقلاب اسلامی گام های بلندی برداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه توسعه عمرانی در تمام روستاها و حتی دورترین نقاط کشور آثاری از خدمات جمهوری اسلامی دیده شده و دستاورد های غیر قابل انکاری در طول چهل سال گذشته داشته ایم، اما کاستی هایی وجود دارد که باید برای جبران آن نیز تلاش کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه ها و مشکلات موجود بحث اشتغال است. متاسفانه ما در این حوزه موفقیت چندانی نداشته ایم. علت آن نیز این است که دولت ها نگاه عمیق و پیشران به اشتغالزایی نداشته و هرساله بر آمار بیکاران افزوده می شود. یکی دیگر از مشکلات وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که آن هم نتیجه بی توجهی به بحث اشتغال است. عزم و اراده مجلس و دولت باید جزم شده تا بتوانیم در این مسیر به درستی گام برداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که باید با جدیت به آن پرداخته شود بحث سلامت نظام اداری است. متاسفانه اخباری که بعضا در زمینه سوء استفاده های مالی و فساد اداری به گوش می رسد، نگران کننده است. یکی از راهکارهای مقابله با این پدیده اصلاح قانون و حرکت به سمت شفافیت و نظارت حداکثری است. ما باید به سمت پیش گیری از فساد حرکت کنیم.

مرادی افزود: انقلاب ما با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و ثمره جانفشانی جوانان است. ما باید در حفظ این میراث گران بها و ارتقای آن کوشا باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ انقلاب، تصریح کرد: از نظر بنده هیچ شخصیتی مانند حضرت امام (ره) وجود ندارد که با پشتوانه مردمی بتواند انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و هیچ شخصیتی مانند مقام معظم رهبری نیز وجود ندارد که بتواند انقلاب را با تمام فشارها و فتنه ها حفظ کرده و آن را راهبری کند. در حوزه مقاومت، شجاعت و ایثار نیز شهید سلیمانی یک شخصیت برجسته و کم نظیر در طول تاریخ انقلاب است.

مرادی در ادامه با اشاره به تاثیرگذارترین دوره در طول تاریخ انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی از روز پیروزیش فراز و نشیب های فراوانی را پشت سرگذاشته است که هر دوره به نوبه خود از حساسیتی برخوردار بوده است. چه در دوران جنگ تحمیلی چه پس از آن و چه در دوران تحریم ها ما شرایط تاثیرگذاری را پشت سر گذاشتیم. ان شاءالله تحریم های ظالمانه هم پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha