• چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99121309944
  • خبرنگار : 30054

با بهترین گوشی های هوآوی آشنا شوید

با بهترین گوشی های هوآوی آشنا شوید

هواوی یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است که اگر تحریم‌های یکی دو سال اخیر آمریکا بر علیه این شرکت نبود، می‌توانست لقب بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی را نیز به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجی رو، شرکت هوآوی با وجود شرایط سختی که این روزها گریبان‌گیرش شده، همچنان به تولید محصولاتی با کیفیت ادامه می‌دهد و به خصوص در بخش گوشی‌های میان‌رده طرفداران زیادی دارد.

در کشور ما هم برند هواوی یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای گوشی است و خریداران توجه ویژه‌ای به آن دارند. اگر شما هم قصد دارید یک گوشی جدید از محصولات هواوی خریداری کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین گوشی های هواوی در سال ۲۰۲۱ داشته باشیم.

بهترین گوشی های هواوی

هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

هواوی پی ۴۰ پرو پلاس بدون تردید یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده توسط هواوی است. دوربین پنج‌گانه قدرتمند، وجود ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت باعث شده تا این گوشی از لحاظ سخت افزاری هیچ کم و کسری نداشته و یک و سر گردن بالاتر از اغلب رقبا قرار بگیرد.

به اعتقاد بسیاری، دوربین هواوی پی ۴۰ پرو پلاس بهترین دوربینی است که تا به حال در یک گوشی هوشمند به کار گرفته شده و چه در زمینه عکاسی و چه فیلمبرداری عملکرد فوق العاده‌ای دارد.

تنها ایرادهایی که می‌توان به این گوشی وارد کرد، فقدان سرویس‌ها و خدمات گوگل (به علت تحریم‌های اعمال شده علیه هواوی) و قیمت بسیار بالای آن است که باعث شده بسیاری از خریداران در تهیه این محصول مردد باشند.

اما اگر این دو مورد برای شما مشکل محسوب نمی‌شوند، می‌توانید مطمئن باشید که با یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده تا به امروز روبه‌رو هستید.

هواوی پی ۳۰ لایت

محصولات سری پی ۳۰ از پرچمدارهای اخیر هواوی و از برترین تولیدات این شرکت چینی محسوب می‌شوند. این سری شامل سه مدل پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت است که دو مورد اول از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار بوده اما مدل لایت بیشتر از آنکه یک گوشی پرچمدار باشد، محصولی میان‌رده و مقرون به صرفه است.

در واقع، هواوی گوشی پی ۳۰ لایت را برای کسانی تولید کرده که از سبک طراحی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو خوششان می‌آید اما هزینه کافی برای خرید این دو گوشی را ندارند.

پی ۳۰ لایت مانند مدل‌های گران قیمت‌تر این سری از بدنه‌ای شیشه‌ای و صفحه نمایشی با کیفیت برخوردار است و تراکم ۴۱۵ پیکسل در اینچ باعث شده تا خروجی بصری آن بسیار چشم‌نواز باشد.

دوربین سه‌گانه، امکان باز کردن قفل با تشخیص چهره، پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۷۱۰ و ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی‌های اصلی هواوی پی ۳۰ لایت است.

هواوی وای ۸ پی

هواوی وای ۸ پی را می‌توان خوش قیمت‌ترین گوشی حال حاضر هواوی دانست. مشخصات این گوشی در مقایسه با قیمت آن بسیار خوب و چشمگیر است و همین موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی در میان قشر متوسط جامعه داشته باشد.

حافظه رم ۴ تا ۶ گیگابایتی، پردازنده کرین ۷۱۰F، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و بدنه‌ای زیبا و خوش ساخت باعث شده تا هواوی وای ۸ پی در همان نگاه اول در جلب نظر کاربران بسیار موفق عمل کند. به خصوص، صفحه نمایش اولد این گوشی یکی از نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شود و برای گوشی هوشمندی در این رده قیمت یک برگ برنده بزرگ است.

فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای یک گوشی میان‌رده انتخابی سخاوتمندانه بوده و باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران عملاً از خرید کارت حافظه بی‌نیاز شوند.

با اینکه وای ۸ پی در اجرای اغلب بازی‌های روز دنیا بسیار خوب و موفق ظاهر می‌شود اما گرم شدن بدنه در حین انجام بازی یکی از نکات منفی آن است. در مجموع، خرید این گوشی برای کسانی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با ارزش خرید بالا هستند، توصیه می‌شود.

در این متن کوتاه شما را با سه مورد از بهترین گوشی های هواوی آشنا کردیم. اما اگر خواهان لیست کامل‌تری هستید، می‌توانید متن معرفی بهترین گوشی های هواوی در سال ۲۰۲۱ را که به تازگی در دیجی رو منتشر شده، مطالعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha