• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99121611617
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی توسط کارگزاری ها

ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی توسط کارگزاری ها

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در پی اجرای طرح۳۰۷۰ و با توجه به عدم دسترسی برخی مخاطبان به سیستم‌های کامپیوتری و اینترنت و ناکافی بودن دانش بخشی از جامعه هدف در زمینه نحوه استفاده از خدمات الکترونیکی، به کارگزاری‌های رسمی این سازمان اجازه داده شد خدمات طرح ۳۰۷۰ را برای بیمه_شدگان و بازنشستگان انجام دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، حمید ابراهیمی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیر حضوری با اجرای طرح ۳۰۷۰ به دنبال دستیابی به اهدافی همچون افزایش رضایتمندی،تسهیل در امور و کاهش مراجعات بوده و با عزم راسخ همکاران و استقبال شرکای اجتماعی شاهد تحقق کامل طرح مزبورخواهیم بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که به دلیل فقدان امکانات لازم توسط مخاطبین، پائین بودن سطح دانش بخشی از جامعه هدف در زمینه نحوه استفاده از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی و به منظور استفاده از ظرفیت کارگزاری های رسمی در جهت ایجاد بسترهای فرهنگی و تسریع در اجرای کامل طرح ۳۰۷۰ گفتند، دفاتر کارگزاری ها مجاز هستند نسبت به انجام خدمات طرح ۳۰۷۰ به نیابت از مخاطبین اقدام و حق الزحمه مربوطه به مدت ۶ماه از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: درخواست وپرداخت کمک هزینه ازدواج، درخواست وپرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم، درخواست و پرداخت کمک هزینه اروتزو پروتز، سرویس دریافت حق بیمه و احتساب سوابق دوران خدمات سربازی، درخواست تکمیل سوابق و پرداخت حق بیمه کسری از ماه، دریافت اعتراض کارفرما و تعیین واعلام زمان رسیدگی، اخذ الکترونیکی درخواست وصدورهوشمندوابلاغ مفاصاحساب، درخواست بیمه بیکاری، درخواست کمیسیون پزشکی، نامنویسی افرادتبعی، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه حرف ومشاغل آزاد، برقراری مستمری بازماندگان، برقراری بازنشستگی عادی، ابلاغ الکترونیک، ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکار، استعلام وضعیت دریافت مستمری و بیمه شده، اخذ تعهدنامه ابلاغ الکترونیکی، مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهی ها، حذف کاغذ از درآمد(سامانه مکاتبات الکترونیک)، پیگیری مطالبات متمرکز، تقسیط غیرحضوری و نظام مند بدهی ها، اخذدرخواست کفالت و بازرسی، درخواست حوادث و بررسی و تکمیل اطلاعات مرتبط با استحقاق درمان، برخی از خدماتی است که توسط کارگزاریها به صورت رایگان قابل ارائه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.