آیین استقبال از ماه مبارک رمضان، شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۴، با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل و جمعی از مردم در مهدیه اردبیل برگزار شد. رونمایی از پویش‌های ویژه ماه مبارک رمضان و تجلیل از قاریان ممتاز استانی و اعضای ستاد استهلال استان اردبیل از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.