جهادگران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل همزمان هفته ششم جنگ رمضان، سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ با حضور در مرکز ثابت انتقال خون استان اردبیل، به پویش نذر خون پیوستند.