هم‌زمان با شب عاشورای حسینی، چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵، خیل عظیم عزاداران حسینی با حضور در دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان حضور پیدا کردند و با نوای یاحسین(ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کردند.