امیرمهدی ژوله که مدتی به دلیل ابتلاء به کرونا جای خود را به پژمان جمشیدی داده بود، پس از بهبودی به این برنامه بازگشت.
امیرمهدی ژوله، از داورهای «خنداننده شو ۳»، در پی ابتلاء به کرونا چند روزی است که جای خود را به پژمان جمشیدی داده است.