اخوان

  • «زندگی در جهنّم کرونا»

    استان ها > بوشهر«زندگی در جهنّم کرونا»

    گمان نمی‌کنم که هیچ نسلی همچون ما گرفتارِ بلایی، این چنین فراگیر و سهمگین، چون کرونا، شده باشد. اما چه می‌توان کرد؟! ظاهرا تقدیرِ ما در این است که پیوسته در رنج باشیم: "لقد خَلَقْنَا الْإِنْسانَ فِی کَبَدٍ /همانا انسان را در رنج آفریدیم." در این شرایط چاره‌ای نداریم جز این که یا تسلیمِ مرگ شویم و یا مقاومت کنیم.