فیلمبرداری فیلم سینمایی "بابا سیبیلو" به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان بعد از بهبودی بهاره رهنما و انجام تست کرونا مجددا آغاز شد.