فیلمبرداری فیلم سینمایی "بابا سیبیلو" به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان با حفظ پروتکلهای بهداشتی همچنان ادامه دارد.
فیلمبرداری فیلم سینمایی "بابا سیبیلو" به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان بعد از بهبودی بهاره رهنما و انجام تست کرونا مجددا آغاز شد.
ابتلای یک بازیگر به ویروس کرونا، فیلمبرداری «باباسیبیلو» را تعطیل کرد.