جمعی از خبرنگاران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ۲۳ فروردین با حضور در مرکز ثابت خونگیری اردبیل به پویش ملی «نذر خون» پیوستند.