دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان
-
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان خبر داد
استان ها > هرمزگانراهاندازی ۱۲ دستگاه دیالیز پیشرفته در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان از راهاندازی ۱۲ دستگاه دیالیز پیشرفته در بخش دیالیز بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب خبر داد.
-
رئیس مرکز بهداشت میناب خبر داد
استان ها > هرمزگانبرگزاری کارگاه توانمندسازی روانشناسان میناب در حوزه مداخلات بحران
رئیس مرکز بهداشت شهرستان میناب از برگزاری کارگاه تخصصی توانمندسازی روانشناسان و مشاوران این شهرستان با هدف ارتقای آمادگی حرفهای در مواجهه با حوادث و بلایا خبر داد.
-
استان ها > هرمزگانراهاندازی ام.آر.آی قلب ویژه بیماران تالاسمی در میناب
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان از راهاندازی امکان انجام آن.آر.آی قلب برای بیماران تالاسمی در مرکز تخصصی بیماران خاص شهرستان میناب خبر داد.
-
استان ها > هرمزگانآغاز واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون برای ۴۷ هزار کودک شرق هرمزگان
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان از آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون (MMR) ویژه بیش از ۴۷ هزار کودک در این منطقه خبر داد.
-
استان ها > هرمزگانشناسایی و درمان ۱۱۷ مورد مالاریا در شرق هرمزگان
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان از شناسایی و درمان ۱۱۷ بیمار مبتلا به مالاریا در یک سال گذشته در این منطقه خبر داد.
-
استان ها > هرمزگانارائه خدمات اورژانس و درمانی به بیش از ۱۷۵ نفر در مراسم اربعین شهدای دانشآموز میناب
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شرق هرمزگان از ارائه خدمات گسترده درمانی و اورژانسی به عزاداران در مراسم اربعین شهدای دانشآموز میناب خبر داد.
-
استان ها > هرمزگانمعاون فرماندار میناب: توسعه متوازن خدمات سلامت متناسب با نیاز جمعیت ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب بر لزوم توسعه متوازن خدمات سلامت، ارتقای زیرساختها و تقویت ظرفیت مراکز بهداشتی و درمانی متناسب با نیاز جمعیت تأکید کرد.
-
معاون استاندار هرمزگان:
استان ها > هرمزگانبهرهبرداری از ۲ پروژه درمانی در رودان با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دو پروژه مهم درمانی شامل توسعه و تجهیز ساختمان دیالیز و افتتاح آموزشگاه بهورزی شهرستان رودان، با حضور جمعی از مسئولان به بهرهبرداری رسید.