معاون وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت مصمم است ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در لرستان را با ساخت سه پروژه بیمارستانی نیایش، رازی و گهر را به پایان برساند.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش ۳ برابری بیماران بدحال کرونایی در استان خبر داد.