سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عملکرد شاگردانش را قابلقبول توصیف کرد و گفت تیمش شایسته شکست نبود.
سرمربی آلومینیوم اراک با بیان این که هر وقت خواستیم خودمان را جمع و جور کنیم ضد حمله خوردیم، افزود: اتفاقاتی که تراکتوریها دوست داشتند به موقع افتاد.