رئیس فدراسیون شطرنج گفت: آخرین قسط بدهی ایران به فیده، تهیه شده و آماده پرداخت است که در نتیجه بدهی کشور به صفر میرسد.
دبیر پیشین فدراسیون شطرنج حدود شش ماه قبل به این سمت رسیده بود اما به دلیل دوشغله بودن از سمت خود کنار گذاشته شد و سعید پیرملکی جایگزین او شد.