نایب رییس فدراسیون کشتی درباره علت انتخاب محل میزبانی رقابتهای کشتی فرنگی جام تختی در کرمان توضیحاتی ارائه داد.
فدراسیون کشتی در حکمی عبدالمهدی نصیرزاده را به عنوان نایب رئیس منصوب کرد.