فرهاد غلامی
-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد
استان ها > مازندرانشناسایی و مهار کانونهای جدید پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کانون زیستی پشه آئدس ناقل بیماری تب دنگی در شهرستانهای تنکابن و عباس آباد شناسایی و با اقدامات مراقبتی مهار شد.
-
استان ها > مازندرانمشاهده پشه تب دنگی در رامسر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پشه آئدس در برخی مناطق از جمله در گیلان همسایه غربی مازندران و همچنین در شهرستان رامسر مشاهده شده است، اما ابتلا افراد به بیماری تب دنگی در این منطقه و در استان تاکنون گزارش نشده است.
-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد
استان ها > مازندرانضرورت بهرهگیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جایگاه خوبی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور دارد، گفت: ورود به هوش مصنوعی در حوزههای آموزش، پژوهش، تشخیص ودرمان بیماری و استفاده از فناوریهای جدید و نانو فناوری در حوزه پزشکی و ورود به عرصه آینده پژوهی از جمله اهداف دانشگاه در سال جاری است که امیدوارم با همکاری اساتید و اعضای هیات علمی به این اهداف دست پیدا کنیم.
-
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشریح کرد
استان ها > مازندرانبسیج امکانات حوزه سلامت مازندران جهت تامین سلامت مردم در ایام نوروز
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تشریح اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران با اشاره به مراجعه و ویزیت ۶۴ هزار و ۵۹۶ بیمار توسط پزشکان عمومی مستقر در مراکز بهداشتی درمانی استان از صدور ۵۱ هزار و ۲۰۹ نسخه دارویی خبر داد و گفت: بیش از ۱۹۳ هزار و ۱۳۶نفر در بخش اورژانس بیمارستانی ویزیت شدند و ۳۸۴۵ جراحی و ۱۰۰۴ زایمان انجام شده است.
-
استان ها > مازندرانبرگزاری کنفرانس علمی هپاتیت A در بیمارستان رازی قائمشهر
کنفرانس علمی هپاتیت A به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور دکتر سید موئد علویان رئیس شبکه درمان هپاتیت ایران، جمعی از اساتید و متخصصان عفونی و ویروس شناسی، پزشکان و پرستاران در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی رازی قائمشهر برگزار شد.