مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از ۱۵۱ هزار مشترک برق اهواز در طرح ملی پاداش صرفهجویی علاوه بر دریافت قبض برق رایگان، مشمول پاداش شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از تخصیص پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی به مشترکان در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد.