نمایش «مَثلِث» به کارگردانی قیس یساقی جایزه بهترین اثر جشنواره «پاپت لایف» (Puppet Life) قزاقستان را دریافت کرد.
گروه جوانی که در یک سال گذشته با نمایش «مثلث» روی صحنه بودهاند، در نمایش جدید خود با تاریخ شوخی میکنند.
نمایش «مثلث» به کارگردانی قیس یساقی بعد از اجراهای موفق در سال گذشته دوباره از اول اردیبهشت ماه در تئاتر «هامون» روی صحنه میرود.