سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده با نمایش «یخبستگی» به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی دوباره روی صحنه میروند.
سارا بهرامی که چندی پیش در نمایش «یخبستگی» به ایفای نقش میپرداخت، دوباره با همین نمایش به صحنه بازمیگردد.