پس از سقوط نساجی مازندران به لیگ دسته اول فوتبال ایران موجی از جداییها در این تیم آغاز شده است و چندین بازیکن مطرح تیم قائمشهری را ترک کردند.
بازیکن تیم نساجی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: در خیلی از بازیها حق تیم ما برد بود و امروز بالاخره این اتفاق افتاد.