رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مهاباد گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۶ هزار نفر از جاذبههای تاریخی و طبیعی شهرستان بازدید کردهاند.
دادستان عمومی و انقلاب پیرانشهر گفت: فعالیت گمرکی و ورود و خروج کالا و مسافر از مرز تمرچین به صورت عادی در جریان است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان وبلوچستان از ورود بیش از ۲۶۰ هزار نفر مسافر و گردشگر به این استان در ایام نوروز امسال خبر داد.