وزیر آموزش فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد از ابتدای ماه سپتامبر امسال (۱۰ شهریور)، استفاده از تلفن همراه در دبیرستانهای این کشور ممنوع خواهد شد.