ناسا ماموریت کاوشگر «نئووایز» را پس از تقریبا ۱۵ سال کار کردن در فضا متوقف کرد و به آن فرمان داد تا فرستنده خود را خاموش کند.
با افزایش فعالیت خورشید، تلسکوپ «نئووایز» ناسا در حال خاموش شدن است و به آرامی به سوی زمین میآید.