رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از پلمب 54 باشگاه ورزشی در کرمانشاه به دلیل تخطی از دستوالعمل های ستاد مقابله با کرونای استان خبر داد.
پروتکل های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید۱۹، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در «مراکز و باشگاههای ورزشی»، ابلاغ شد.