شهردار تهران از ادامه مطالعه و بررسی برای امکان دو طرفه شدن زیرگذر استاد معین خبر داد.
زیرگذر استاد معین پس از سه سال وقفه ، امروز در حالی توسط شهرداری تهران افتتاح شد که تعدادی از شهروندان نسبت به افتتاح یکطرفه آن اعتراض کردند.