رئیس اتاق بازرگانی بم گفت: ۲۲ و ۲۳ شهریور، بم میزبان رویداد بزرگ گردشگری «خشت تا خشت» با حضور ۱۰۰ خودروی کمپر و کاروان از سراسر کشور خواهد بود.
خودروهای مسافرتی از فردا به مدت یک هفته در تبریز گردهم میآیند.