فضانوردان ماموریت «اکسیوم-۴»(Axiom-4) سوار بر فضاپیمای «دراگون» شرکت «اسپیسایکس» امروز به ایستگاه فضایی بینالمللی میرسند.
کپسول «دراگون» پس از به پایان رساندن ماموریت تامین تجهیزات «ایستگاه فضایی بینالمللی» به زمین بازگشت و در سواحل کالیفرنیا فرود آمد.
ماموریت سرنشیندار «کرو-۱۰» به ایستگاه فضایی بینالمللی رسیدند و به سفر مداری طولانی خود پایان دادند.
عکس ثبتشده از پنجره کپسول «دراگون»، کهکشانهای اقماری راه شیری را به نمایش میگذارد.