هنرمندان حوزههای موسیقی و هنرهای تجسمی با گذشت قریب به سه هفته از آتشبس همچنان به فجایع جنگی واکنش دارند و درباره وقایع جنگ صحبت میکنند.
پس از حدود دو ماه تعطیلی برگزاری کنسرتهای تهران، به نظر میرسد دو کنسرت در اردیبهشتماه برگزار میشود.