گاریز

  • ویدیو/ بندرعباس در تب «گاریز»

    چندرسانه ای > استودیوویدیو/ بندرعباس در تب «گاریز»

    بندرعباس، در روزهای گذشته میزبان دومین جشنواره بزرگ خوراک بومی «گاریز» بود. این رویداد که با شکوهی بی‌سابقه برگزار شد، نه تنها گامی استوار در معرفی میراث غذایی هرمزگان بود، بلکه “گاریز” را به عنوان یکی از نمادهای اصلی گردشگری خوراک در سطح ملی، مطرح ساخت و فصلی نو در رونق اقتصادی منطقه گشود.