• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00061792228
  • خبرنگار : 50176

رئیس راهداری شهرستان خبر داد:

ریزش‌برداری و بهسازی ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی الیگودرز

ریزش‌برداری و بهسازی ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی الیگودرز

ایسنا/لرستان رئیس راهداری الیگودرز گفت: شش‌ماهه نخست امسال ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان ریزش‌برداری و بهسازی شده است.

غلامعباس عباسی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، توسعه زیرساخت‌ها و هموار کردن مسیر توزیع فرآورده‌های تولیدی روستاییان، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی مرگسر، امامزاده داوود، موس گله یار، فرنگه، شاهرود و ورگ زیبا در شهرستان الیگودرز ریزش برداری و بهسازی شده است.

وی تصریح کرد: آسفالت محورهای روستایی ده سید، کاظم‌آباد، مسگری، مداوا، کیزاندره، ده قنبر، چقافقی و قلعه پاچه به طول ۶.۵ کیلومتر و محور بزنوید امامزاده محمد بن حسن به طول سه ونیم کیلومتر انجام شده است.

رئیس راهداری الیگودرز خاطرنشان کرد: در این مدت شش ماهه، شن‌ریزی و بهسازی محورهای روستایی فیض‌آباد، طاسهل، نورآباد، دره ماهی، حرآباد، ده قنبر، کیزاندره، حسن‌آباد، دهگاه، درمنی و نخودکار نیز به طول ۱۹ کیلومتر صورت گرفته است.

عباسی شانه‌ سازی محور الیگودرز_ خمین به طول ۱۳ کیلومتر، حذف نقاط پر تصادف محور کمربندی جنوبی به طول سه کیلومتر، قنوزنی به طول ۷۵ کیلومتر در محورهای اصلی و ۸۵ کیلومتر در محورهای فرعی و روستایی، پاکسازی نخاله‌های ساختمانی به طول پنج کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی به طول ۱۵ کیلومتر و تسطیح و رگلاژ ۱۲۰ کیلومتر از سطح راه‌های شهرستان را به‌عنوان بخش دیگری از عملکرد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای الیگودرز برشمرد.

وی اضافه کرد: بازگشایی دهانه ۱۲ دستگاه پل، نصب ۲۸۰ سرعتکاه و ۸۰ عدد استوانه ایمنی، لکه‌گیری و چاله گیری با آسفالت سرد به میزان ۴۵۰ تن، ۲۱۸ مورد بازدید و ترسیم کروکی برای طرح در کمیسیون حریم استان در شش‌ماهه نخست امسال انجام شده است.

رئیس راهداری الیگودرز بیان کرد: از یازدهم خردادماه تا پایان شهریور یک هزار و ۱۵ دستگاه ناوگان باری از الیگودرز برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی اعزام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha