• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 00062081209
  • خبرنگار : 50189

ابراز تاسف معاون دادگستری استان؛

کرمان جزو رتبه‌های اول کشور در فقر و آسیب‌های اجتماعی

کرمان جزو رتبه‌های اول کشور در فقر و آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/کرمان به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، استان کرمان در فقر و آسیب های اجتماعی تقریبا جزو رتبه های اولی کشور بوده و در فضای کسب و کار جایگاه خوبی ندارد و باید با همکاری تمامی بخش ها و با استفاده از منابع استان در جهت کاهش فقر و آسیب های اجتماعی گام برداشت.

مهدی قویدل صبح امروز ۱۲ آبان ماه در سومین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان گفت: درگیر جنگ اقتصادی هستیم و در این عرصه سرداران و سربازانی قدم به رزمگاه مبازره با استکبار جهانی گذاشتند که نقش فعالان اقتصادی در این برهه قابل ستایش است.

او حمایت از فعالان اقتصادی و تولید را از رویکردهای دستگاه قضا می داند و بیان می کند: باید یک چرخشی در عملکرد دستگاه قضایی داشته و قبل از تشکیل پرونده به دنبال حذف علل و عوامل باشیم و در این راستا چالش ها و موانع را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان عنوان می کند: دستگاه قضا قصد دارد ارتباط نزدیکی با فعالان اقتصادی داشته تا مسایل، موانع و چالش های تولید را شناسایی و در راستای راهکارهایی برای رفع آنها قدم بردارد و در جاهایی نیاز است نظر مشورتی خود را به فعالان ارائه دهد.

به گفته او، استان کرمان در فقر و آسیب های اجتماعی تقریبا جزو رتبه های اولی کشور بوده و در فضای کسب و کار جایگاه خوبی ندارد و باید با همکاری تمامی بخش ها و با استفاده از منابع استان در جهت کاهش فقر و آسیب های اجتماعی گام برداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۴ ۰۱:۴۶

حتی خودتون دارین به زبون خودتون میگید

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۳:۰۵

من یه جوان ۳۰ساله کل عمر الکی هدر رفت نه زندگی دارم نه خانواده الان حدود ۴ ماه تو این معدن یا اون معدن ولی کسی بهم کار نمیده وقتی شغلی ندارم جچوری تشکیل خانواده بدم شهرستان زرند ساکنم کرمان خیلی فقیر داره مسولینم کاری برامون نمیکنن به چه امیدی میشه زندگی کرد ما نسل سوخته ایم خدافظ

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۶ ۱۶:۴۹

بنده تعدای نیرو (حداقل صد نیرو)را میتوانم مشغول بکار کنم.صدای منو بشنوید لطفا.شغل من تولیدی پوشاک هست.نیاز به دیده شدن دارم.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۷ ۰۷:۱۲

سلام وعرض ادب.. استان کرمان تنها در بزنگاه های خاص سیاسی واقتصادی کشور حیات خلوت عده ای خاص میشود.. بنگاه های اقتصادی و هلدینگهای بزرگی که بواسطه زر و رابطه و بدون ضابطه دهه های گذشته در اختیار اشخاص معلوم الحال قرار گرفت و میلیارد میلیارد از این استان سود میخورند و مردم شریفش سهمی از این امتیازات ندارند.. هواپیمایی ماهان،کرمان موتور،مجتمع های عظیم معدنی و..... نمونه ای از آن.متاسفم برای مسئولین استان که سر در آخور آنان دارند و در پایمال کردن حق استان شریک...

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۸ ۰۸:۲۷

احسنت.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۸ ۰۸:۲۴

سلام اره دقیقا حرف حق. . مردم رادریابیدمحض رضای خدا جوونای بیکار خانواده‌ها.... و...... کمک کنین مسؤلین شمارابخدا اول آسیب ها.

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۰ ۱۳:۰۱

ثروتمندترین استان از معدن گرفته تا پسته ومحصولات کشاورزی اما پول و ثروت کجا میره درحالی باید درخود استان خرج بشه