• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1400013018206
  • خبرنگار : 71523

با رئیس سازمان بورس، به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید

با رئیس سازمان بورس، به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید

دو مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده است و سهام‌داران می‌توانند از این طریق پیشنهادها، شکایات و درخواست ‌های خود را مطرح کنند.

به گزارش ایسنا، چنانچه سرمایه گذاران خواسته ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در خصوص فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

 نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است. گفتنی است پیش تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران  می توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه کنند.

همچنین در صورتی که سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی  chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع  بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۱ ۱۳:۴۵

ارتباط مستقیم چه فایده داره ایشون کاره ایی نیست تمام روند بورس دستوری هستش! وقتی با قیمت یک دهم تعداد اندکی سهامدار تعداد بسیار زیادی سهام را میفروشند اینها سهامدار خرد که نیستند بلکه عوامل هستند و با دستور میفروشند. ...