۱۴۰۰-۰۲-۰۷ | ۰۹:۱۷
منبع: باشگاه دانشجویان
وبینار «از فیزیک ماده چگال تا ساخت ترانزیستورها» برگزار می‌شود

وبینار «از فیزیک ماده چگال تا ساخت ترانزیستورها» برگزار می‌شود

انجمن علمی فیزیک مهندسی دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن های علمی فیزیک دانشگاه های خوارزمی، الزهرا، سمنان، تبریز، مازندران و دامغان، وبینار «از فیزیک ماده چگال تا ساخت ترانزیستورها» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "نوارهای انرژی و تراکم حامل"، "پدیده های انتقال حامل"، "پیوندگاه P N"، "قطعات دو قطبی (دو حاملی)" و "قطعات تک قطبیتی(تک حاملی)" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می‌شود.

این برنامه با تدریس محمدحسین علی اصغرنژاد ـ پژوهشگر حوزه رباتیک و دانشجوی سال آخر فیزیک مهندسی گرایش فیزیک حالت جامد، روز جمعه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه mh_aliasgharnezhad@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی