• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400031309931
  • خبرنگار : 50212

رئیس ستاد در استان:

فعالیت فراگیر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده بزودی در استان مرکزی آغاز می شود

فعالیت فراگیر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده بزودی در استان مرکزی آغاز می شود

ایسنا/مرکزی رئیس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در استان مرکزی گفت: بزودی شاهد تبلیغات فراگیر انتخاباتی برای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در تمامی نقاط استان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حجت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز بکار فعالیت ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی در این استان خبر داد و به بیان نحوه فعالیت ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: پس از صدور حکم، مقدمات فعالیت انتخاباتی در استان مرکزی آغاز شد و اقدامات اولیه برای افتتاح و راه اندازی ستاد دکتر مهرعلیزاده صورت گرفت و هم اکنون فرآیند بررسی و ارزیابی برای فراگیر کردن فعالیت‌ها در سطح شهرستان ها در دستور کار ستاد قرار دارد.

وی افزود: با برگزاری جلسات مستمر تمامی تدابیر لازم برای فعالیت گسترده تبلیغات انتخاباتی اندیشیده شده است و در ارتباطی که با فعالان سیاسی در شهرستان‌ها برقرار شده است، بزودی شاهد تبلیغات فراگیر انتخاباتی در تمامی نقاط استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده قرار است ستادهای انتخاباتی علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز در حد مقدورات راه اندازی شود. بدیهی است که تبلیغات انتخاباتی کار بسیار مهمی است و حتی الامکان تلاش خواهیم کرد گستره فعالیت، تمامی نقاط را در بربگیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده در استان مرکزی بیان کرد: وقتی یک ستاد انتخاباتی جهت ترویج و معرفی یک نامزد انتخاباتی شکل می گیرد، محور فعالیت ها بر مبنای معرفی کاندیدا تعریف می شود و برای آشنایی مردم استان مرکزی با رویکردهای انتخاباتی دکتر مهرعلیزاده تلاش خواهیم کرد بهترین نوع فعالیت را بروز دهیم تا منجر به مشارکت بیشتر مردم شود.

وی تصریح کرد: در فضای انتخاباتی پیش رو باید تلاش کرد که با اقناع مردم بتوانیم آنها را از این حق قانونی خود بهره مند کنیم و ضمن حضور پرشور در انتخابات کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: تا رسیدن به موعد برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه زمان مناسبی باقیمانده است و بدیهی است کاندیداها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را در این پروسه قانونی ارائه خواهند کرد و قطعا در ستاد انتخاباتی دکتر مهرعلیزاده تلاش خواهیم کرد علاوه بر دعوت به حضور، به تبیین برنامه های نامزد مورد حمایت خود بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت ستادهای انتخاباتی تاثیرگذار است، افزود: نقش گفت‌وگو و سخن گفتن با مردم در شور و اشتیاق برای حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح تاثیرگذار است و نمی توان آن را انکار کرد.

او با اشاره به ارزیابی خود از فضای فعلی انتخابات در کشور گفت: هرگونه تصمیم‌گیری و گفتمان‌سازی در شرایط فعلی و موجود پیش آمده صورت می‌گیرد، پس باید بهترین ها را در شرایط فعلی رقم بزنیم. اگر بخواهیم ایده های درونی خود را پیگیری کنیم شاید در فضای کنونی مقدور و میسر نباشد.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: ایده آل های ما با فضای کنونی انتخابات فاصله دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که در وضعیت موجود بهترین و شایسته‌ترین گزینه را انتخاب کنیم و تحقق آن با گفت‌وگو و برگزاری جلسات در حد مقدور امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha