• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401030503697
  • منبع : نمایندگی سمنان

حضور کاروان خدمت استان در روستاهای جنوب سمنان

حضور کاروان خدمت استان در روستاهای جنوب سمنان
حضور استاندار در روستای دلازیان

ایسنا/سمنان استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در قالب ششمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره ا با مردم در  روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان سمنان حضور یافت.

سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار با مردم روستای حسن آباد در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) این روستا با تقدیر از همکاری های مردمی در طرح اصلاح نظام یارانه اظهار کرد: از مردم نجیب و شایسته استان که در اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با دولت همراهی داشتند تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز در قالب کاروان خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم و در راستای تحقق سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، در خدمت مردم عزیز روستای حسن آباد هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به طرح برخی از مطالبات از سوی روستاییان جنوب سمنان اضافه کرد: امورات مطرح شده در خصوص آب شرب، زمین ورزشی، طرح هادی، بند خاکی، تامین برق دامداری ها و سایر موارد روستای حسن آباد با جدیت در دستور کار قرار گرفته و بررسی و رسیدگی خواهد شد.

این مقام ارشد اجرایی از تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خبر داد و افزود: کوچکترین دغدغه ای در بحث کالاها و اقلام اساسی در استان وجود نداشته و کالا به وفور موجود است.

استاندار سمنان وعده داد: همه توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم استان و خصوصا روستاییان استان به کار گیرد.
به گزارش ایسنا در ادامه اجرای ششمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان سمنان، مهندس هاشمی، استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در جمع مردم روستای دلازیان حضور یافتند.حضور در جمع مردم دیگر روستاهای این منطقه از دیگر برنامه های امروز استاندار و مسوولان اجرایی است.
حضور کاروان خدمت استان در روستاهای جنوب سمنان

حضور مسوولان استان در روستای حسن آباد
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha