• چهارشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401051209706
  • منبع : نمایندگی سمنان

هشدار استاندار در خصوص برگشت احتمالی اعتبارات نقدی حاصل از سفر رئیس‌جمهور به سمنان

هشدار استاندار در خصوص برگشت احتمالی اعتبارات نقدی حاصل از سفر رئیس‌جمهور به سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به تخصیص اعتبارات قابل توجهی به استان در جریان سفر رئیس‌جمهور به سمنان هشدار داد: به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود که اعتبارات نقدی حاصل از سفر رئیس جمهور به استان جذب نشده و برگشت داده شود.

سیدمحمدرضا هاشمی ۱۲ مردادماه در بازدید از دیوان محاسبات این استان به رویکرد مردمی بودن دولت دکتر رییسی پرداخت و اظهار کرد: ما به‌دنبال تفسیر قانون به نفع مردم استان هستیم.
وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب این استان در حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل‌دار افزود: بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ در سطح استان پرداخت شده است.
استاندار سمنان در ادامه از فعال‌سازی ۴۵ واحد ۱۰۰درصد راکد طی هفت ماهه اخیر در این استان خبر داد.
هاشمی با اشاره به لزوم اشتغالزایی بیشتر و تثبیت مشاغل موجود در شرایط تحریمی فعلی اظهار کرد: باید همه توان خود را برای فعال‌سازی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل به کار گیریم.
وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی به دلایل مختلفی تعطیل شده بودند افزود: با تلاش همکاران ما در استان خوشبختانه در طی هفت ماه گذشته ۴۵ واحد ۱۰۰ درصد راکد، احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.
استاندار سمنان بر تداوم روند فعال سازی دیگر واحدهای راکد و یا در تملک بانک ها تاکید و تصریح کرد: مسوولان موظفند که همه تلاش خود را برای افزایش ظرفیت های تولیدی و صنعتی در استان به کار گیرند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت عنوان کرد: در هفته دولت‌ امسال، پروژه‌های خوب و ارزشمندی در سطح استان افتتاح خواهد شد. 
وی با بیان اینکه هدف ما رضایت مردم استان است  اضافه کرد:خوشبختانه امروز دوران طلایی نظام و کشور است و لذا نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کنیم.
استاندار سمنان با تقدیر از خدمات مدیران و پرسنل دیوان محاسبات در استان گفت: صداقت ، پاکدستی و همراهی پرسنل دیوان‌ محاسبات به تحقق اهداف و برنامه‌های استان کمک شایانی می‌کند.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان به تمجید از رشادت‌های شهدا و ایثارگران پرداخت و گفت: عزت و آبروی امروز نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی، مدیون جانفشانی شهداست 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha