• پنجشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401061713574
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

ظرفیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بزرگ را داریم

ظرفیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بزرگ را داریم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه ظرفیت های زیادی برای میزبانی رقابت های ورزشی بزرگ دارد.

صابر رحیمی، عصر امروز(۱۷ شهریور) در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام "طاق بستان"، بااشاره به ظرفیت های بالای کرمانشاه در بحث میزبانی رقابت های وررشی، اظهار کرد: وضعیت زیرساخت‌های  ورزشی کرمانشاه بگونه ای است که می توانیم میزبانی رقابت های مختلف را بر عهده بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به طبیعت چهار فصل استان، در حوزه گردشگری ورزشی هم پتانسیل های بالایی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه ورزش کرمانشاه با همراهی و همدلی مسئولین استان شرایط روبه رشدی دارد، عنوان کرد: جنگ تحمیلی از کرمانشاه شروع شد و در این استان هم به پایان رسید و همین مسئله باعث شد تا نسبت به برخی از استان های مرکزی کشور از توسعه زیرساختی از جمله در حوزه ورزش جا بمانیم که تلاش کردیم این خلاء را جبران کنیم و از طرفی برای تزریق روحیه شادی و نشاط به مردم میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را بر عهده گرفتیم.

در ادامه این مراسم احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران نیز ضمن تمجید از برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج به میزبانی کرمانشاه، اظهار کرد: امیدواریم که این رویداد سال‌های سال تدوام داشته باشد و در تقویم فدراسیون شطرنج ثبت شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این رویداد حرکت بسیار بزرگ و ارزشمندی است، عنوان کرد: این مسابقات می تواند منشا حرکت سازنده ای برای شطرنج کشورمان باشد، بویژه برای منطقه غرب کشور که استعدادهای فروانی در این رشته دارد.

قائم مقامی به حضور پررنگ مسئولین استانی در مسابقات شطرنج بین المللی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد حمایت های همه جانبه مسئولین کرمانشاهی از این رویداد بودیم.

وی یادآورشد: امیدواریم برگزاری رویدادهای اینچنینی به معرفی پدیده های نوظهور و آینده ساز منجر شود تا سالهای سال برای ایران افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام



  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha