• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401081308897
  • خبرنگار : 50199

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیام راهپیمایی ۱۳ آبان امسال مبارزه با فتنه در دنیاست

پیام راهپیمایی ۱۳ آبان امسال مبارزه با فتنه در دنیاست

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری پیام مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را مبارزه با فتنه در دنیا اعلام کرد و گفت: تا فتنه در دنیاست، مبارزه وجود دارد و تا مبارزه هست، ما وجود داریم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ۱۳ آبان ساری بر لزوم نهادینه شدن تقوا در نهاد خانواده تاکید کرد و با تقدیر از حضور باشکوه مردم مازندران و ساری در راهپیمایی با عظمت ۱۳ آبان، گفت: نامگذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز مناسب، بجا و درست بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار و روز فرهنگ عمومی خاطرنشان‌ کرد: طبق فرمایش امام راحل، بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران به ویژه آمریکا از ما و اسلام دست برداشتند و لحظه ای نباید از دشمنان غافل شویم.

محمدی لائینی با تاکید بر هشدار راهبردی حضرت امام راحل درباره کید و فریب دشمنان متذکر شد: این هشدار را در جنگ و صلح و حتی در برجام باید مدنظر داشته باشیم زیرا کینه نسبت به دین و اسلام در نهاد آمریکا موج می زند.

وی با اشاره به راهکارها و توصیه ها برای مقابله با هشدار راهبردی نفوذ گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید فرهنگ غرب را در سبک زندگی خود راه ندهیم زیرا اگر این فرهنگ وارد زندگی، ذهن و فکر و جان ما شود، بزرگترین خطر و خطرپذیری از ناحیه دشمن رخ داده است.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران زیان های بی شمار سیاسی، اخلاقی و دینی به ما زده است و مقابله با آن جهاد هوشمندانه می طلبد.

لائینی با تاکید بر اینکه مقاومت از ملت و مسئولان باید به دنیا منعکس شود، بیان کرد: اگر از ملت پیام ضعف دریافت کنند جرات دشمنان بیشتر می شود و ما هم نمی توانیم برابر آنان کاری انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیام راهپیمایی ۱۳ آبان ادامه داد: پیام راهپیمایی امروز به دنیا این است که تا فتنه در دنیاست، مبارزه وجود دارد و تا مبارزه هست، ما وجود داریم. همچنین شعار مرگ بر آمریکا شعار راهبردی و کلیدی ملت بزرگ ایران اسلامی است و جهاد تبیین مسئله ای مهم است.

وی با تاکید بر اینکه اسناد لانه جاسوسی و خیانت های به انقلاب و نظام باید در کتب و مضامین درسی دانش آموزان آورده و گنجانده شود، گفت: مسئولان کار خود را باید درست انجام دهند تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha