• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401090603517
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال:

مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است

مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است

ایسنا/اردبیل رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال با اشاره به لغزنده بودن مسیر ارتباطی اسالم به خلخال، گفت: رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال تجهیزات زمستانی داشته باشند.

معروف خسروی ۶ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف و بروز یخبندان از مسیرهای ارتباطی استان اردبیل به گیلان از رانندگان عبوری از این مسیرها خواست با احتیاط کامل رانندگی کنند و حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند

وی ادامه داد: بارش برف در جاده‌های ارتباطی خلخال - گیلان که از شب گذشته آغاز شده هم‌اکنون نیز ادامه و ۵ الی ۸ سانتیمتر برف در سطح جاده بر روی زمین نشسته است.

به گفته وی، در حال حاضر سطح راه‌های خلخال به اسالم وپونل هردو برفروبی و نمک پاشی شده با این حال به علت شدت حاکمیت هوای سرد، مه غلیظ و کاهش دید افقی هم اکنون عبور از گردنه سخت گذر الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال  با اشاره به لغزنده بودن این مسیر، افزود: بارش برف همراه با برودت هوا و بروز یخبندان در محورهای کوهستانی به خصوص جاده های منتهی به استان گیلان موجب لغزندگی و کندی‌ تردد خودروها شده و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ برای رانندگان عبوری از راه‌های خلخال - گیلان به رانندگان عبوری از این محورها توصیه می‌شود.

به گفته خسروی، با توجه به بارش برف پائیزی راهداران مستقر در راهدارخانه الماس خلخال از بامداد امروز یک شنبه با بکارگیری ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی اقدام به برفروبی، پاکسازی و نمک پاشی مسیرهای پوشیده از برف کرده و هم اکنون نیز در حال خدمات‌رسانی به مسافرین عبوری از راه‌های خلخال به پونل و اسالم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha