• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401092617248
  • خبرنگار : 71454

«جنگ جهانی سوم» به چین می‌رود

«جنگ جهانی سوم» به چین می‌رود

فیلم«جنگ جهانی سوم» در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی جشنواره هاینان چین به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «هاینان» قرار بود از تاریخ ۳ تا ۱۰ دسامبر (۱۲ تا ۱۹ آذر) برگزار شود اما به‌دلیل همه گیری کرونا، اندکی به تاخیر افتاد و با کاهش تدابیر ضد کرونابی از ۱۸ تا ۲۶ دسامبر (۲۷ آذر تا ۵ دی) برپا خواهد شد.

در فهرست فیلمهای حاضر در این جشنواره شامل ۱۱ فیلم بلند داستانی، ۸ مستند و ۱۰ فیلم کوتاه، «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در بخش مسابقه اصلی فیلم‌های بلند انتخاب شده است.

ساخته هومن سیدی که نماینده رسمی سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۳ است، پس از حضور موفق در جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین فیلم و بازیگر بخش افق‌ها، در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو، هشتمین دوره جشنواره فیلم جهان آسیا در لس‌آنجلس و جشنواره فیلم استکهلم سوئد نیز حضور موفقی داشته و اخیرا در فهرست فیلمهای جشنواره پالم اسپرینگز ۲۰۲۳ نیز قرار گرفته است.

در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۱:۳۳

. عزیزالله حاتم‌زاده کارشناس سیاسی پرسید: چرا چین از ما ناامید و ناراحت است؟ آقای حاتم‌زاده، پاسخ شما مثل روز روشن است زیرا چین دومین کشور سرمایه‌دار جهان می‌باشد برای کسب درآمد به ناموس خودش هم پشت می‌کند وظیفه‌ی ماست که خودمان را آلت دستش نکنیم. کلاه چینیان بنهاده بر سر، قبای تاجران را کرده در بر. به هر سو نافه‌های چین گشادند، به هر جانب چه بازاری نهادند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.