• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101308072
  • خبرنگار : 50034

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد

سوء استفاده شرکت‌های سودجو از نام و عنوان «بیمه سلامت»

سوء استفاده شرکت‌های سودجو از نام و عنوان «بیمه سلامت»

ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: هر گونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان تحت عنوان «بیمه سلامت» و درخواست پرداخت وجه، سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت بوده و این تماس‌ها به هیچ عنوان از طرف این سازمان نیست.

دکتر فریبرز نیاستی با اشاره به کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به وسیله تماس تلفنی، افزود: شرکت‌های سودجو با موضوعات مختلفی همچون «کارت هوشمند سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت و ... » در تلاش برای سوءاستفاده از شهروندان و بیمه‌شدگان هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان تأکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی نداشته و هر گونه تماس تلفنی با محتوای ذکر شده و یا عناوین مشابه آن، مورد تأیید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.

نیاستی گفت: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از وارد شدن هر گونه ضرر و زیان به آنها، شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران می‌توانند هر گونه سوال در مورد خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان، شماره تماس ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶، پیام رسان بله با شماره ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ و آدرس اینترنتی https://shekayat.ihio.gov.ir پل ارتباطی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha