دکتر فریبرز نیاستی با اشاره به کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به وسیله تماس تلفنی، افزود: شرکتهای سودجو با موضوعات مختلفی همچون «کارت هوشمند سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت و ... » در تلاش برای سوءاستفاده از شهروندان و بیمهشدگان هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان تأکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی نداشته و هر گونه تماس تلفنی با محتوای ذکر شده و یا عناوین مشابه آن، مورد تأیید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.
نیاستی گفت: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از وارد شدن هر گونه ضرر و زیان به آنها، شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران میتوانند هر گونه سوال در مورد خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان همدان، شماره تماس ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶، پیام رسان بله با شماره ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ و آدرس اینترنتی https://shekayat.ihio.gov.ir پل ارتباطی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با مردم است.
انتهای پیام
نظرات